laupäev, 5. aprill 2008

make haste, bõstra

Tore on linnas ringi lällata ja inimestega juttu ajada. Eile olid menüüs: eestlased, austraallased, norrakas, palju britte ja mõni venelane.

Sõbrad andsid alla peale St. Patricku sulgemist kuid mina olin sitkem ja elasin üle ,kolme koha sulgemise
Mis ma sellest õhtust siis sain:
*numbreid
Üritasin inimesi veenda et mul on hea mälu ning ei vaja paberitükke või nahasodimist kuid eriti keegi ei uskunud. Tunni eest reostasin ma kõnniteed paberiga millel oli kirjas Slava nimi ja number, Slaava (omfg rofl ixixix wtf). Sellest parem võib olla vaid Dima Bilan
*kutse peole
*pohmaka, sellise korraliku 7/10 .
Hommikul sõin vitamiine, rauda, kaltsiumit- kõike mida ravimikapist leidsin, et parem hakkaks
*halva üllatuse kui pandakontot kontrollisin
*maasika, kuid kallimaks sellest, pean ma väga armsalt austraalia tüdrukult saadud kallistust mis oli nii siiras ja pauerit täis


Kindlasti veel palju muudki ,kuid see nimekiri peab millalgi lõppema ning pigem nüüd ,kui paarikümne * pärast.

Olen äpu sõnasepp. Mõttes kõlab kõik hästi kuid trükkides läheb kõik untsu. Osaliselt on probleem ka põhjuseks miks ma kirjutama hakkan. Kunagi tulen ehk kapist välja ning annan teistelegi teada ,et selline blog on olemas.


Koju jõudsin kell 8. Mitte õhtul ,kui mõni tubli poiss ,vaid hommikul ...

Kommentaare ei ole: