laupäev, 24. mai 2008

To-Do

Nägin täna öösel erakordselt elavalt und Hetkega mööduvast suvest.

Järsku oli käes suve viimane päev, ma tundsin seda tugevast tuulest ning unenäole omastest ülevoolavatest tundumustest. Kuigi päike veel paistis, polnud see lohutav. Järsku hakkasid puudel lehed kollatuma ning siis olin ma tugeva lehesaju keskel.
Unenägu pani mind mõtlema teemadel, mida ma ärkvel olles ignoreerin, nii lamasingi ma veel pool tunnikest voodis ning peale seda kirjutasin CV valmis ja homme saadan edasi, et sügisel Eestist lahkuda.

Kuigi on maikuu lõpp, tundsin ma õues sedasama jahedust ning tuult nagu iga augustikuu lõpul.
Pole ammu midagi kirjutanud- kuid, kuid unenägu ning sellele õues vastav ilm panid mind kirjutama to-do märget oma blogi.

Enne talve ärkasin ma üles. Uni lõppes Võsu rannaliival, kus ma lesisin, et võtta vastu suve.

Kanepisegased unenäod on tihti nii selged, justkui alateadvus räägiks minuga sellest, millest on vaja rääkida.

1 kommentaar:

PoissMees ütles ...

Cv on endiselt minu arvutis