reede, 6. juuni 2008

Armastus on munnidele

Mõnikord on mul tunne , et ma ei vääri peenist- näiteks praegu.

Mu peaga pole kõik korras kuid ma olen sellega harjunud ning suudan olla õnnelik.
Paljudel on küljes lihtsaid kiikse nt. insektofoobia. Minu omade hulka kuulub veel päris mitu tükki, näiteks steriliseerin ma WC enne kasutamist iga väikese detailini.
See kõik ei häiri mind ning mind ei huvita nendest vabanemine, kuid mul on ka probleeme mis ei lase mul funktsioneerida normaalse inimese kombel.
See on armastus, millega mul probleemid on.
Ma suudan küll armuda, kuid ma ei suuda armastust vastu võtta- eriti lootusetu, eks.
Olen tekitanud endale juba aastate eest kaitse sellise viiruse vastu ning kõik oleks okei, kui too kaitse ei oleks hullem viiruste seas, karuteene pmst.
Lootusetu on see , et ma ei tea kuidas sellest lahti saada, tehniliselt aiman, kuid see on väga raske, kui üks osa minust ei lase probleemi lahendada.

Ah käi perse mis ila ma ajan, vastik vaadata endal kohe mis eit minust saanud on.

ja nii ma elangi endaga. :)

Kommentaare ei ole: